Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

"ΔΙΟΤΙ"...

Αυτό το blog είναι η συνέχεια της ανάμνησης.

Το είχα ονομάσει "ανάμνηση" τότε, γιατί η Ελένη είχε πολλές αναμνήσεις στα Άνω Λεχώνια.

Ονόμασα "διότι" την συνέχεια αυτού του blog γιατί είναι μια λέξη που μου έχει κάνει εντύπωση σχεδόν σε όλα τα γραπτά της Ελένης. Για κάθε της εξήγηση γράφει "διότι" κι όχι "επειδή" ή "γιατί".

Τώρα, αν αναρωτιέστε γιατί εγώ άνοιξα blog ειδικά αφιερωμένο στην Ελένη, είναι πολλοί οι λόγοι:
Πρώτον για να έχω σε μια γωνιά ότι αφορά εκείνη και να μη μαζεύω χαρτιά και σημειώσεις.
Δεύτερον γιατί την θαυμάζω.
Τρίτον γιατί ήθελα να της δώσω χαρά.
Τέταρτον "διότι" (όπως θα έλεγε και η Ελένη) την γνώρισα και ως Άνθρωπο, την ξεχωρίζω και την αγαπάω.

Όσοι αναρωτιέστε γιατί μετακόμισα απ' την ανάμνηση, η εξήγηση είναι "διότι" κόλλησε ο blogger και μου τα έκανε μούσκεμα, πάνω στα καλύτερα και έχω πολλά να πω γι' αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Για τις δικές μας, πρώτ’ απ’ όλα, άγρυπνες νύχτες…
άγρυπνη νύχτα μου…

Αρχειοθήκη ιστολογίου